איך בוחרים עו"ד בתחום דיני משפחה?

יש כל כך הרבה עורכי דין בשוק, אז איך בעצם בוחרים עו"ד בתחום דיני משפחה?

יש לי כמה כללי אצבע עבורכם:

העו"ד שתבחרו צריך להיות קודם כל בן אדם ואח"כ עו"ד

בתחום רגיש כל כך כמו דיני משפחה חשובה המקצוענות המשפטית בכל מהלך וצעד. לצדם, חייבת להיות רגישות אנושית כלפי כל הצדדים המעורבים, על אחת כמה וכמה כלפי הצרכים של הילדים. אל תשכחו שמדובר בהליך שיכול לקחת הרבה זמן, כדאי שתבחרו לייצוג אדם שאתם מצליחים להתחבר אליו, ושאתם סומכים עליו.

העו"ד שתבחרו צריך להיות זמין עבורכם

אני באופן אישי לא מאמינה בהעברת מסרים דרך המזכירה או המתמחים, אני זמינה  עבור הלקוחות שלי כדי להעניק להם מענה בזמן אמת עד כמה שהדבר אפשרי. דיני משפחה הוא תחום דינמי, שלעיתים מחייב תשובות בשעות שאינן שעות העבודה. בדקו את זמינות עורך הדין שלכם עבורכם.

מומלץ שכל הצרכים המשפטיים שלך ירוכזו במקום אחד

בתיקים בדיני משפחה לעיתים נדרשים אנשי מקצוע נוספים שיסייעו לכם, החל מחוקרים פרטיים ועד שמאים, אקטוארים ואפילו פסיכולוגים ויועצים זוגיים. כעו"ד ותיקה בתחום דיני משפחה עומדים לרשותי בעלי מקצוע מנוסים וידועים שיטפלו בכל צורך שעולה בתיק שלכם.

עו"ד שלכם צריך לדעת לשחק שח מט משפטי

ניהול נכון של תיק בדיני משפחה, מתחיל מהגדרת המטרה אליה רוצים להגיע ועל פי המטרה הזו יש לגבש אסטרטגיה משפטית ברורה וממוקדת. אין טעם לצאת לדרך בלי לדעת לאן אנחנו רוצים להגיע, אז בדקו שיש לכם אסטרטגיה ושעו"ד שמייצג אתכם בעל חשיבה יצירתית ולהטוטנות משפטית לקביעת אסטרטגיה נכונה בשבילכם!

עורך הדין שמייצג אתכם צריך להיות שקוף.

אני מדברת על שקיפות בהליכים. אתם צריכים עורך דין שישקף את המצב לאשורו כמו שהוא ולא יבטיח הבטחות סרק או שיגרום לכם להאמין במה שאינו אפשרי. אני מאמינה בשקיפות כי אין תחליף לאמת.

אני כאן לרשותכם, בכל שאלה ועניין, דברו איתי.

אהבתם? שתפו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

עוד מתוך המדריך:

אנחנו גרושים – מה עושים כשהילד שלי מסרב להיות איתי בקשר ?

טיבם של סיטואציות כאלו להתגלגל ולהתנפח ומהר מאד כולם נפגעים מהמצב ומתקשים להחזיר את הגלגל לאחור. לכן חשוב ואפילו קריטי מאד לטפל במצבים האלו מיידית כשהם מתחילים, כשהסיכוי לחידוש קשר גדול מהסיכון לסרבנות קשר ונתק מוחלט.

מה קורה בפגישת ייעוץ עם עורך דין גירושין?

לפגישות הייעוץ כדאי להגיע עם רשימת שאלות שרציתם לקבל מענה עליהם, כדאי גם במקרים של בלבול או סערת רגשות להגיע בליווי אדם קרוב שיוכל לחזור לאחר הפגישה על עיקריה בפניכם, למקרה שלא הייתם מרוכזים להקשיב לדברים שנאמרו.

יש לכם שאלה?

כתבו לי!